שמחים להעניק שירותי מקצועיים למאות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ. מזמינים אתכם להישאר בקשר:

ליקויים בבדיקות חשמל

ליקויים שנמצאו במהלך בדיקת חשמל

בדיקת חשמל באה להבטיח את בטיחותו של המשתמש ולהציף את הליקויים על מנת שיתוקנו.

מצורפים מספר צילומים של ליקויים שנמצאו על ידי בודק חשמל בזמן בדיקת חשמל והנחיית בודק החשמל לתיקון הליקויים המפורטים:

1. בבדיקת חשמל זו נמצאו על ידי בודק החשמל חיבורי מוליכים מסוגים שונים ובעלי שטח שונה בברגיי ממסר הפחת. הנחיית בודק החשמל בבדיקת חשמל זו היא לפצל את המוליכים בעזרת מהדקי לוח ולא על הדקי אביזר הלוח.

בדיקת חשמל

2. בבדיקת חשמל זו נמצא על ידי בודק החשמל חיבור שקעי חשמל בצורה לא מקצועית מגוף תאורה. הנחיית בודק החשמל בבדיקת חשמל זו הייתה לנתק את בדיקת חשמלהשקעים מגוף התאורה, במידה ושקעים אלו חיוניים נדרש להזין אותם בצורה תקנית.

 

 

3. בבדיקת חשמל זו נמצא על ידי בודק החשמל חיבור לקוי של כבל אל שקעי החשמל וכן כבל חשמל מותקן ללא הגנה עליו. הנחיית בודק החשמל בבדיקת חשמל זו היא להגן על הכבל בעזרת תעלה .

בדיקת חשמל

4. בבדיקת חשמל זו נמצא על ידי בודק החשמל חיבור מוליך הארקה אל אלקטרודת הארקה שאינה מתאימה למקום ההתקנה, שלת הארקה זו מתאימה לחיבור לצינור. הנחיית בודק החשמל בבדיקת חשמל זו: לצורך חיבור מוליך הארקה לאלקטרודה יש להיעזר בשלה מתאימה.

בדיקת חשמל

5. בבדיקת חשמל זו נמצא על ידי בודק החשמל חיבור מספר מוליכים על הדקי בורגיי ממסר הפחת ושימוש במוליך שאינו מתאים לזרם העובר בו. הנחיית בודק החשמל בבדיקת חשמל זו היא לחווט את הלוח במוליך המתאים לזרם העובר דרכו ובמידת הצורך להיעזר במהדקי לוח לצורך פיצול מוליכים.

בדיקת חשמל

6. בבדיקת חשמל זו נמצא על ידי בודק החשמל כי כבלי חשמל ללא הגנה עליהם וחיבור להארכת כבל נעשה בצורה מסוכנת. הנחיית בודק החשמל בבדיקת חשמל זו היא להתקין את כבלי החשמל בתעלה ואת המהדקים להארכת כבל החשמל בקופסה מוגנת מים.

בדיקת חשמל

7. בבדיקת חשמל זו נמצא על ידי בודק החשמל פס אפסים חלוד ומוליכים חרוכים. הנחיית בודק החשמל בבדיקת חשמל זו היא לחתוך את הקצוות השרופים של המוליכים ולהחליף את הציוד הפגום בלוח.

בדיקת חשמל

8. בבדיקת חשמל זו נמצאו על ידי בודק החשמל אביזרי לוח חשמל הזרוקים באוויר בסמוך ללוח בצורה מסוכנת בה קיימים חיבורי חשמל חשופים נגישים ושימוש במוליך שאינו מתאים לזרם העשוי לזרום בו. הנחיית בודק החשמל בבדיקת חשמל זו היא להתקין את האביזרים בתוך לוח המוגן כראוי ולהחליף את המוליכים שאינם מתאימים לזרם העשוי לזרום בהם.

בדיקת חשמל

9. בבדיקת חשמל זו נמצא על ידי בודק החשמל כי ממסר הפחת, הנראה בזמן שפנל הלוח סגור, תקין, בפועל מנותק ואינו מגן על הצרכנים עליהם היה אמור להגן. הנחיית בודק החשמל בבדיקת חשמל זו היא לחווט את הצרכנים כל שיוזנו דרך הגנת ממסר פחת.

בדיקת חשמל

10. בבדיקת חשמל זו נמצא על ידי בודק החשמל כניסת מוליכים אל לוח חשמל ללא הגנה , כניסת המולכים נעשית צמוד לתקרה מתכתית. הנחיית בודק החשמל בבדיקת חשמל זו הייתה להגן על המוליכים לכל אורכם עד לכניסה ללוח החשמל.

בדיקת חשמל

11. בבדיקת חשמל זו נמצא על ידי בודק החשמל חיבור הזנה אל תריס חשמלי העשוי בצורה חובבנית. הנחיית בודק החשמל בבדיקת חשמל זו הייתה לבצע את חיבור המהדקים בתוך קופסת חיבורים.

בדיקת חשמל

12. בבדיקת חשמל זו נמצא על ידי בודק החשמל חיבור מוליך הארקה בצורה לא תקנית אל שלת הארקה שאינה מתאימה לצינור עליה היא מחוברת. הנחיית בודק החשמל בבדיקת חשמל זו הייתה להחליף את שלת הארקה לשלה המתאימה לצינור עליה היא מותקנת ולחבר את מוליך הארק בעזרת נעל כבל.

בדיקת חשמל

13. בבדיקת חשמל זו נמצא על ידי בודק החשמל חיבור מהדקים ללא קופסת חיבורים. הנחיית בודק החשמל בבדיקת חשמל זו היא לבצע את החיבורים בתוך הקופסה ולסגור אותה.

בדיקת חשמל

14. בבדיקת חשמל זו נמצא על ידי בודק החשמל התקנת בית מנורה שאינו מתאים למקום ההתקנה. הנחיית בודק החשמל בבדיקת חשמל זו היא להחליף את בית המנורה הקיים לגוף תאורה המתאים להתקנה על קיר ולהגן על הכבל עד לכניסה לגוף התאורה.

בדיקת חשמל

15. בבדיקת חשמל זו נמצא על ידי בודק החשמל חיבור שקעי חשמל ללא קופסת חיבורים. הנחיית בודק החשמל בבדיקת חשמל זו היא לבצע את חיבורי החשמל בתוך קופסת חיבורים ולהגן על הכבל עד לכניסה לשקעים.

בדיקת חשמל

16. בבדיקת חשמל זו נמצא על ידי בודק החשמל חיבור כבל חשמל בעזרת נעלי כבל , נעלי הכבל מחוזקות בצורה מאולתר ולא על ידי לוחץ תקני. חיזוק מוליכים בצורה כזו מהווה סכנת שריפה, בזמן עומס חשמלי נקודות החיבור שנעשו בעזרת כלי מאולתר יתחממו באופן חריג. המלצת בודק החשמל היא לפרק את נעלי הכבל הקיימים ולחזק נעלי כבל בעזרת לוחץ תקני.

17. בבדיקת חשמל זו נמצא על ידי בודק החשמל חיבור חובבני של כבל חשמל אל ברייקר, חיזוק מוליכי הכבל נעשה באופן יצירתי ומסוכן בעזרת ברגים חיצוניים ולא על ידי ברגיי האביזר. חיזוק מוליכים בצורה כזו מהווה סכנת שריפה, בזמן עומס חשמלי נקודות החיבור שנעשו בצורה חובבנית יתחממו באופן חריג. המלצת בודק החשמל היא לפרק את הברייקר הקיים ולהתקין אביזר תקין ותקני. כמו כן חיבור הארקה נעשה בעזרת מהדק קופסה הזרוק באוויר, המלצת בודק החשמל היא החליף את מהדק הקופסה למהדק לוח.

בדיקת חשמל

למה כדאי לכם

עם ניסיון של מעל 20 שנה אין כל ספק שנוכל לסייע לכם בכל הקשור לבדיקות חשמל ועמידה בתקנים, תכנון חשמל, ייעוץ ופיקוח עם התאמה מלאה לדרישות הלקוח. מתחת תוכלו לראות

壯陽藥台灣訂購

跟一個人行,跟另一個人不行,從真正意義上來說,具有這種情況的男性陽痿,經過心理調整及夫妻雙方交流後都會好轉。 威而鋼或藥威壯在吃藥之後藥效可以持續6~8個小時,這段時間做刺激幫助你勃起的反應可能比較好、比較硬、維持比較久。

犀利士壯陽藥線上購買

除了傳統事前服用的改善勃起障礙的藥物以外,目前犀利士有出一種低劑量每天服用的犀利士每日錠,它可以透過每天在固定的時間投以一顆藥物在血液中達到一定的濃度,之後它要給予刺激,不需要在進行計畫性的性行為,一樣是一個可以有效改善勃起方面的一個選擇。

לחצן חזור למעלה
תוסף נגישות

כלי נגישות

הגדלת גודל פונט הקטנת גודלת פונט ניגודיות נמוכה ניגודיות גבוהה אפס הגדרות הצהרת נגישות לאתר