שמחים להעניק שירותי מקצועיים למאות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ. מזמינים אתכם להישאר בקשר:

תכנון חשמל – תאורה ביתית

למערכת התאורה בבית/משרד יש שני יישומים, האחד כמובן לספק אור לחללים השונים, השני – גופי התאורה מקבלים חשיבות כחלק מריהוט הבית.

יש לזכור שהאור הטבעי, השמש, עדיף על פני כל תאורה מלאכותית ועלינו לשאוף לנצל אור זה במידת האפשר. לתאורה בכלל ולאור השמש בפרט יש השפעה מהותית על מצב הרוח ויכולת התפקוד שלנו, חוסר בתאורה טבעית או נכונה לאורך זמן ישפיע לרעה על מצב הרוח ותפקוד האנשים במקום זה ותגרום לעייפות מוגברת ומהירה יותר. מאידך, תאורה טבעית או נכונה תגרום לתוצאה הפוכה הרצויה לנו ותשפר את התפקוד ומצב הרוח.

לאחר שהתחשבנו באור הטבעי ואנו יודעים מהו שימושו של כל חדר או חלל בבית או במשרד, נתייחס לשני גורמים עיקריים: האחד – תאורה שתהיה מספקת בעצמתה ובפיזורה בחדר, השני – תאורה שתהיה נעימה ונוחה באופן אישי.

תכנון חשמל, תאורת מבואה / מעבר

בחלל זה יש צורך באפשרות הדלקת האור מיד עם הכניסה לבית ולכן נמקם את מפסק התאורה בהתאם וכך גם את גוף התאורה, אין צורך בתאורה חזקה באזורים אלו כיוון שהם אזורי מעבר בלבד ואין בהם שימוש רצוף לאורך זמן.

ייתכן שנרצה להשאיר אור כלשהוא דולק במהלך הלילה, תאורה זו יכולה לענות גם על דרישה זו.

תכנון חשמל, תאורת סלון/חללים משותפים

לפני שנקבל החלטה בחלל זה,יש להגדיר מספר דברים: האם חללים אלו מנוצלים ביום/ערב? האם אזור זה משמש לאירוח ומה התדירות? האם אזור זה משמש לקריאה ?

לאחר קבלת ההחלטות נוכל לקבוע מיקום,כמות וסוג גופי התאורה באופן אישי.בדרך כלל באזורים אלו נבקש אור חזק ונעים שיקרין חיוניות וישפר את מצב הרוח.בנוסף לתאורה המרכזית,נוכל להוסיף תאורה לצורך קביעת אווירה,תאורה זו תהיה חלשה יותר ותותקן על הקירות או בחללים נסתרים.

תכנון חשמל, תאורת חדרי שינה הורים/ילדים

לפני שנקבל החלטה בחלל זה,יש להגדיר מספר דברים:

האם יש צורך בתאורה לקריאה ליד המיטה? האם יש צורך בתאורת לילה? האם החדר משמש כחדר ארונות? האם מתלבשים בחדר זה?

ברוב המקרים יותקן גוף תאורה מרכזי בתקרת החדר שישמש לכל הצרכים גם יחד (בחדרי ילדים ישמש גם לתאורת משחקים) ובנוסף יותקנו גופי תאורה ליד המיטה ,יש צורך באפשרות כיבוי/הדלקת האור ללא צורך לקום מהמיטה וכן בחירת גוף התאורה תיקח בחשבון שפיזור רחב מידי של האור עלול להפריע לבן/בת הזוג,לעיתים נרצה להוסיף תאורה נפרדת עדינה בחדר השינה. בחדרי ילדים בהם יש שולחן עבודה תידרש תאורה מתאימה.

תכנון חשמל, תאורת מטבח

בחלל זה יקבלו את תשומת הלב משטחי העבודה,יש צורך בכמות וסוג אור שיאפשרו עבודה רציפה ללא הפרעות וקשיים הנגרמים מתאורה חלשה/שאינה מתאימה.ניתן להוסיף תאורה נוספת מקומית על משטחי עבודה שונים לפי השימוש.

תכנון חשמל, תאורת חדרי עבודה

בחלל זה נקבע תאורה כללית שאינה חזקה,ננסה להשתמש באור הטבעי ונוסיף תאורה באזורי העבודה כך שכל שולחן יואר בתאורה מספקת.

תכנון חשמל, תאורת חדרי שירותים/מקלחת

בחדרים אלו, יש לקחת בחשבון שהלחות והרטיבות גבוהים וגופי התאורה יתאימו לאווירה זו. ניתן להאיר את החללים בכל עצמת אור המתאימה באופן אישי,כל עצמת אור תקרין אווירה אחרת. מומלץ להאיר את הכיור באור מתאים, שאינו דורש מאמץ .

תכנון חשמל, סיכום תאורה

יש חשיבות רבה למערכת התאורה שתותקן,החל מבחירת תאורה נכונה לכל חלל,המשך בעיצוב גופי התאורה וכלה בבחירת סוג הנורה וצבעה.לכל בחירה יש משמעות לשימוש השוטף ועלינו לבחור את גופי התאורה ואת סוג וצבע הנורה בצורה מושכלת.

למה כדאי לכם

עם ניסיון של מעל 20 שנה אין כל ספק שנוכל לסייע לכם בכל הקשור לבדיקות חשמל ועמידה בתקנים, תכנון חשמל, ייעוץ ופיקוח עם התאמה מלאה לדרישות הלקוח. מתחת תוכלו לראות

壯陽藥台灣訂購

跟一個人行,跟另一個人不行,從真正意義上來說,具有這種情況的男性陽痿,經過心理調整及夫妻雙方交流後都會好轉。 威而鋼或藥威壯在吃藥之後藥效可以持續6~8個小時,這段時間做刺激幫助你勃起的反應可能比較好、比較硬、維持比較久。

犀利士壯陽藥線上購買

除了傳統事前服用的改善勃起障礙的藥物以外,目前犀利士有出一種低劑量每天服用的犀利士每日錠,它可以透過每天在固定的時間投以一顆藥物在血液中達到一定的濃度,之後它要給予刺激,不需要在進行計畫性的性行為,一樣是一個可以有效改善勃起方面的一個選擇。

לחצן חזור למעלה
תוסף נגישות

כלי נגישות

הגדלת גודל פונט הקטנת גודלת פונט ניגודיות נמוכה ניגודיות גבוהה אפס הגדרות הצהרת נגישות לאתר